Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2007

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ...



Δεν ξέρω γιατί ψυχαναγκάζομαι έτσι! Λίγο γιατί έκοψα το τσιγάρο και φοβάμαι μη γίνω σα φακλάνα, κάτι που τις γιορτές έφαγα για τέσσερις, λίγο το ότι παραπάνω από τα μισά ρούχα δε μου μπαίνουν... είπα να ξεκινήσω τη νέα χρονιά με healthy συνολάκι! μάλιστα ανακάλυψα και μπιλόγκ που απευθύνεται σε όσους περνάνε τα ίδια με εμένα! (καλά είπαμε! δεν είμαι και τόσο... κολλημένη!) απευθύνθηκα κι εγώ στον καλό μου φίλο και διαιτολόγο...και ιδού του λόγου το αληθές!

Γιάννη,


αυτά είναι ότι κατάφερα μια εβδομάδα μετά! ξέρω ότι δεν έχει τελειώσει η σημερινή ημέρα αλλά μου είχες πει να σου στείλω τα νέα μου σε μια εβδομάδα! και αυτό κάνω! μόλις το δεις επικοινώνησε μαζί μου, διαφορετικά θα σου τηλεφωνήσω τη Δευτέρα που υποθέτω θα το δεις! Να ξέρεις ότι όπου δεν αναφέρω ποσότητες... έφαγα όσα συμφωνήσαμε! πρόσεξε λοιπόν να διαβάσεις καλά αυτά που έφαγα και δεν είχαμε συμφωνήσει γιατί... θα σε εξετάσω! επίσης: πότε βλέπεις να επανεξετάζουμε το μενουδάκι; ξέρεις ότι βαριέμαι εύκολα και σίγουρα σαν σωστός διαιτολόγος δε θέλεις να με κάνεις να σιχαθώ κανένα φαγητό, εεεεεεεεεεεεεεε?

τα κατορθώματά μου:

12/1 (ζυγίστηκα και ήμουν 53 κιλά!)

9:25 έφαγα ένα τοστ, 10:30 καφέ με δύο ζάχαρη και γάλα, 12:00 2 ακτινίδια, 2:50 3 σουβλάκια κοτόπουλο και σαλάτα ντομάτα και 1 φέτα ψωμί, 1 μπουκιά φέτα τυρί, 1 καφέ (1 κουταλιά ζάχαρη...αρχίζω να τη μειώνω), 8:10 μπάρα δημητριακών, 10:15 1 ντομάτα, 1 μπιφτέκι, 1 φέτα ψωμί. όλη την ημέρα: 8 ποτήρια νερό



13/1

11:10 τοστ, 1:45 δύο ακτινίδια, 3:15 1/3 από την κανονική μερίδα κοτόπουλο με Noodles (είχα χορό στις 4 και μόλις το είχα μαγειρέψει!), 5:10 υπόλοιπη μερίδα, 2 ποτήρια τσάι χωρίς ζάχαρη, 11:30 1 σουβλάκι κοτόπουλο και σαλάτα. όλη την ημέρα: 7 ποτήρια νερό



14/1

11:35 τοστ, 1:00 2 ακτινίδια, 3:00 1 μπουκιά κοκορέτσι (ξέρω! δεν ήταν στο πρόγραμμα αλλά πήγαμε σε ταβέρνα!), 1 μπουκίτσα λουκάνικο (τουλάχιστον είμαι ειλικρινής!), 1 μπιφτέκι, σαλάτα, 5 λουκουμάδες (έπρεπε να μου έχεις βάλει κάνα γλυκό! σαν έγκυος έκανα...!!), 9:00 μπάρα δημητριακών, 10:30 1 φλυτζάνι γάλα με δημητριακά. όλη την ημέρα: 7 ποτήρια νερό



15/1

10:20 τοστ, 1 καφέ χωρίς ζάχαρη, 2:15 3 καλαμάκια κοτόπουλο + σαλάτα + 1 φέτα ψωμί, 5:50 2 ακτινίδια, 8:30 1 μπάρα δημητριακών, 10:30 2 αυγά βραστά, σαλάτα, 1 φέτα ψωμί. όλη την ημέρα: 8 ποτήρια νερό

16/1

9:35 τοστ, 2 καφέδες (χωρίς ζάχαρη και γάλα! μετά το τσιγάρο... πάει και η άλλη απόλαυση!), 1:00 1 μήλο, 4:00 σαλάτα με τόνο, 6:50 2 αχλάδια, 10:10 1 σουβλάκι κοτόπουλο + σαλάτα, 1 τσάι, μισό μανταρίνι. όλη την ημέρα: 5 ποτήρια νερό

17/1

9:40 γάλα + δημητριακά, 1 καφέ, 1:20 2 ακτινίδια, 4:00 μπιφτέκι και σαλάτα, 1 σοκολατάκι (την έπαθα την υπογλυκαιμία μου...το ομολογώ!), 18:22 1 γιαούρτι, 10:00 στήθος από ψητό κοτόπουλο (χωρίς την πέτσα φυσικά!) και σαλάτα, μισό μανταρίνι. όλη την ημέρα: 7 ποτήρια νερό

18/1

ΖΥΓΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 52.6! ΠΕΣ ΜΟΥ! ΑΝ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ!

10:30 1 τοστ, 1 καφέ, 1:45 2 ακτινίδια, 4:30 φακές, 7:45 2 αχλάδια. Μέχρι τώρα που σου γράφω...4 ποτήρια νερό!

Μήπως δεν έφαγα όσα μου είπες;:)

4 σχόλια:

Nassos K. είπε...

Καιρός να μάθεις τη δίαιτα του γιαπωνέζου deme-nia-zi.
Τρώς όσα πιτόγυρα θες και μετά φωνάζεις "Δε με νοιάζει".

Milly Luli είπε...

όχι τίποτα άλλο ρε συ... αλλά χθες έτοιμη ήμουνα να χώσω το κεφάλι μου στο κουτί με τα γλυκά σου! χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Μα πού ήταν αυτό το γιαπωνέζο τόσο καιρό?
Ενθουσιάστηκα με τη δίαιτα του!




Ευχαριστώ που υπάρχεις Dr DeMeNiazei!

Ανώνυμος είπε...

amazing [URL=http://www.diablo3goldsupplier.com]diablo 3 gold [/URL] buy diablo 3 account
diet at [URL=http://forums.mhclna.org.au/memberlist.php?mode=viewprofile&u=234036 ]diablo 3 gold for sale [/URL] diablo 3 buy online