Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2007

Πλέι βαιμπρέισιονς!


Πριν περίπου ένα χρόνο μόλις είχε επιστρέψει ένας φίλος από ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Κύπρο!


Συναντηθήκαμε λοιπόν τα ζευγαράκια για ένα απλό ποτάκι, στο μπαράκι της γειτονιάς (έχουμε σκουριάσει κιόλας...δεν απομακρυνόμαστε και πολύ!) και εκεί μας έδωσε τα δωράκια μας! το εν λόγω δαχτυλίδι και ένα λιπαντικό! μας εξήγησε ότι σε καμία περίπτωση δεν πίστευε ότι η σεξουαλική μας ζωή είχε ανάγκη από περαιτέρω βοηθήματα όμως το γεγονός ότι τα βρήκε σε ένα απλό ψιλικατζίδικο της Κύπρου (δεν υπάρχουν μικρότερα από 80τμ!) και όχι σε ένα σκοτεινό sex shop - Που ακόμα και αυτά τείνουν να εκλείψουν - ένιωσε ότι έπρεπε οπωσδήποτε να το αγοράσει!
Σύμφωνα λοιπόν με το οφίσιαλ σάιτ της εταιρείας...

"Το Δαχτυλίδι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να φοριέται από τον άντρα και να προσφέρει απόλαυση και στους δύο. Διασκεδάστε ανακαλύπτοντας τις κατάλληλες στάσεις που θα σας χαρίσουν μέγιστη ικανοποίηση.
Το Δαχτυλίδι δεν είναι αντισυλληπτικό μέσο και δεν προσφέρει προστασία από ασθένειες.
Θα το βρείτε ακόμα σε επιλεγμένα φαρμακεία, supermarkets και καταστήματα καλλυντικών (δίπλα στα προφυλακτικά durex)."
Πέρασαν μήνες μέχρι να το βγάλουμε από το συρτάρι...λίγο εκείνος που μπορεί να φοβόταν (μην του ξεριζωθεί; δεν ξέρω ακριβώς!)... λίγο εγώ που δεν ήθελα να καταλάβει ακριβώς τα... ελεύθερά μου ήθη...και τελικά ήρθε το βράδυ που μας βρήκε σε παιχνιδιάρικη διάθεση!
το αποτέλεσμα:
με δόνηση σε ρυθμό Mini κομπρεσέρ, foreplay ξεχασμένα για κάνα τέταρτο, ρομαντική διάθεση βυθισμένη στην ανάγνωση των οδηγιών... ευχαρι(στύση) σίγουρα δε νιώσαμε... εμείς ξενερώσαμε με την αίσθηση που δημιουργούσε... και προτιμήσαμε το δικό μας ρυθμό!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hey σαφέστατα και μια Milly Luli (αλήθεια είσαι σίγουρη ότι γράφεται έτσι?) δεν θα μπορούσε να μην είχε δικό της μπιλογκ!!
Λοιπόν! όσο αφορά το προϊόν!
καλά λένε ότι πρέπει να διαβάζεισ το μανουαλ πριν την χρήση... έλα όμως που επειδή εγώ το παίζω έξυπνος δεν το διάβασα ΟΛΟ!!!!
παίρνω και γω το προϊόν (the product εφεξείς)το βλέπω ψιλοδιαβάζω κάτι πάνω στο κουτί (άντε να διαβάσεις στο μισοσκόταδο με το πλάσμα ξαπλωμένο δίπλα σου) και ξεκινάω...
στην αρχή το φόρεσα στο δάχτυλο... για προκαταρκτικά θα είναι ρε τους ...τουτ... τι φτιαξανε! μετά άρχισα τα μπινελίκια: "τι μαλάκες... πόσο χοντρό μπορεί να είναι ένα δάχτυλο, που τουσ βρίσκουν τους δοκιμαστές, τι νομιζουν ότι έχουμε όλοι χέρια ξυλοκόπου?"
Το πλάσμα άρχισε να μου λέει τα δικά της "αστο μωρό μου το πειραματικό αφού το έχουμε οι δυό μας!!!"
ΟΧΙ είπε ο Μαγκάιβερ και αμέσως άστραψε η λύση στο μυαλό μου "ααα για σενα ειναι μωρό μου κάτσε να το βάλω μέσα!!!"
και αρχίζω ο δικός σου την τοποθέτηση! με τα πολλά και χρησιμοποιώντας 2 ζιπάκια και μια σφήνα για μια πόρτα (alesi παρακαλώ όχι ότι κι ότι) το στερεώνω το βάζω και μπροστα και πάω να κάνω την πολυπόθητη κίνηση... κάπου η σφήνα εδν είχε μπει καλά και κλιτσσσ πέφτουν όλα μέσα...
Φτου... πάει το βαϊμπρεϊτορ, τα ζιπάκια τα βρήκα, αλλά την σφήνα την έχασα (100€ κάνει η άτιμη)
Ένα πράγμα δεν μου πέρασε ποτε από το μυαλό... να το βάλω εγώ...
Γι αυτό παραδοσιακά... παραδοσιακά αφού καλά το έλεγε το πλάσμα... "το έχουμε μωρό μου το έχουμε άσε το πειραματικό"

ps: χτες πήγα και πήρα ένα χτυπητήρι για φραπέ και εφάρμοσα πάνω του ένα νεοπρεν αντίγραφο πέους... ε ρε γλέπντια σήμερα!! είμαι καλά γιατρέ μου??????