Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2007

Δεν έχω αποφασίσει....

αν αυτή η μέρα τελικά έχει αυτό που λέμε... καλές προδιαγραφές ή όχι! ξύπνησα νωρίς και μόνη μου, έκανα το πρωινό μου douche και πήγα - όπως κάθε Τετάρτη άλλωστε - στη λαϊκή (τι θα φάμε αλλιώς μωρή κατσίκα που κοροιδεύεις; τα delivery της γειτονιάς τα χρυσώσαμε και η κυτταρίτιδα κάνει party πλέον στο μπούτι!)και μετά δειλά δειλά πήρα το δρόμο για το γραφείο.

δεν έχω αποδεχθεί ακόμα το γεγονός ότι "η χρονιά ξεκίνησε" και ότι αυτό φυσικά συνεπάγεται με το να παραδώσω τα νέα πλάνα και τα αντίστοιχα budget τους! τα deadline τα συμφωνώ μόνο για να μου πουν ότι υπάρχει νωρίτερα ένα μουίτινγκ για το οποίο θα πρέπει να είμαι έτοιμη! να χέσω τα ντεντ λαιν και τις προθεσμίες! εγώ δε θέλω να δω excel μπροστά μου που να... όχι, δεν θα πω τίποτα κακό ούτε για εμένα ούτε για άλλον!

δε θα χαλαστώ, όχι! αρνούμαι! μόλις κλείσαμε και εισιτήρια με την προσφορά της british και το Λονδινάκι μας περιμένει...μετά το Μιλανάκι! γιατί λοιπόν σήμερα να παραπονιέμαι;

χθες βράδυ μας τράβηξε και ένας φίλος να τσακίσουμε κάτι μακαρονάδες στο "aglio oglio & peperoncino" (Πορινού 13, Τηλ: 210.9211.801). Συμπαθητικό μέρος, πολύ dark για τα γούστα μου και τσιμπημένο για αυτό που πρόσφερε τελικά στον ουρανίσκο μου!

Και κάπου εδώ με ξαναπαίρνει από κάτω... γιατί οι τύψεις...μαζί με τη σέλουλιτ έχουν χτυπήσει κόκκινα σήμερα!

Εσύ που είσαι σήμερα; Φτιάξε μου τη μέρα..!

3 σχόλια:

Nassos K. είπε...

Ζηλεύω Λονδίνο, αλλά η επόμενη βόλτα μου... όταν γίνει... θα είναι Μπάρτσα ή Μπερλίν.

:)
Γκουντμόρνινγκ

Milly Luli είπε...

Για τη Μπάρτσα πιστεύω να διάβασες πιο κάτω... και ότι άλλες ινφο θελήσεις στη διάθεσή σου! το Μπερλίν το σκέφτομαι και εγώ του τελ γιου δε τρουθ! σμακ στα μούτρα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου Μιλυ Λούλη
(είδες άλλη ορθογραφία σήμερα)

είδα το σημερινό σου ποστ και είπα να απαντησω.
Κατ'αρχήν για μακαρονάδα δεν πας πουθενά αλλού πέρα από τον Αντώνη στη Γλυφάδα...

Δευτερον θεωρώ ότι η απόφασή σου να πας στο Λονδίνο είναι ότι καλύτερο, ιδίως αφού δεν θα τρέχεις εμένα αλλά τον Γιώργο. (όχι όπως την άλλη φορά που λιώσαμε στο περπάτημα και στο πάνω κάτω στα πολυκατστήματα... άσε που σε εχασα και 4-5 φορές ανάμεσα σε σωρούς από ρούχα και παπούτσια).
Για το προβλημά σου πιστεύω ότι η καλύτερη θεραπεία είναι να πάρεις 6 φορές την μέρα το Oxfordstreeton!
είναι αγχολυτικό και το παίρνεις μαζί με την πιστωτική κάρτα του φίλου σου την οποία και ξετιναζεις.
6 φορές την μέρα αν περάσεις από ταμείο για 4 μέρες και θα είσαι εντάξει!

αν δε, κάνεις την συγκεκριμένη θεραπέια επαναληπτικα σε συνδυασμό με το Milanozen που είναι και κατά της δυσκοιλιοτητας θα περάσεις ένα καλοκαίρι θαύμα.
Βεβαια για τέλεια αποτελέσματα (φεύγει και η κυτταριτιδα ή αλλιως και κοιτα_ρυτιδα) σου συστήνω ανεπιφύλαχτα και την θεραπεία feugwmototeken. είναι λίγο πιο επώδυνη (ξέρεις κλάματα μίξες κλπ κλπ) αλλά τα αποτελέσματα είναι μόνιμα όπως το λεϊζερ στην τρίχα.
(υπόψην ότι τα παραπάνω φάρμακα δεν τα γραφει το ΤΑΗΣΥΤ)

εύχομαι (θα σου έγραφα κι άλλα αλλά έχω ένα μουιτινγκ αυριο για το budget) καλό τα_ξυδι και καλή όρεξη
(ε θα φάμε σε λιγο δεν θα φάμε??)

Ο γιατρός
υγ: σου αφιερώνων δε το άσμα "απορώ αν αισθανεσαι τυψεις, όταν πας μια ντομάτα να στύψεις" εις μνήμη των συμπαθών οπωροκηπευτικών που καθημερινά συνθλίβεις κατά την παρασκευή κόκκινων σαλτσών... και μετά μιλάμε για τις ... άλλεεεες τύψεις!!!

μετα τιμής